Decision Makers Panel

Stichting DMS is in het najaar van 2015 gestart met een unieke community van eindbeslissers in bedrijfsleven en semi-overheid. In dit panel geven decision makers hun mening over allerlei onderwerpen en kunnen ze ook met elkaar in contact komen.

Het Decision Makers Panel biedt een oplossing om snel meer te weten komen over hoe beslissers aankijken tegen bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe ICT oplossing, het wisselen van bank, de besteding van marketingbudget, de inkoop van kantoormeubilair, de inhuur van consultants, het wagenpark of over de werving van nieuw talent. Via het Decision Makers Panel kunnen we ook inzicht krijgen in de potentiƫle effectiviteit van communicatie-inspanningen en co-creatie trajecten opstarten.

Het Decision Makers Panel bevat in mei 2017 zo'n 1.500 zakelijke beslissers en is groeiende. Het panel is exclusief toegankelijk voor de leden van DMS en diens relaties. Het panel is opgezet en beheerd in samenwerking met DVJ Insights, een onafhankelijk onderzoekbureau.

Mocht u geinteresseerd zijn om een onderzoek onder ons panel van beslissers uit te voeren dan kunt u het beste contact opnemen met Swantje Brennecke op directeur@stichtingdms.nl 0f 06-512277519.