Insights over beslissers

22-01-2015

SWOCC Merken in B2B

Media januari heeft SWOCC een boekpresentatie gehouden over de rol van merken in B2B. Zeer interessante resultaten gebaseerd op literatuur, kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Leuk is dat ook de zakelijke aankooptrajecten helemaal zijn doorlopen. Blijkt onder andere dat de (eind)gebruikers misschien wel een belangrijkere doelgroep voor merkcommunicatie zijn dan de uiteindelijke inkoper. Een ander interessant feit is dat bij herhaalaankopen het merk een andere rol krijgt dan bij eerste aankopen. En nog veel meer bruikbare tips.

Waarmee duidelijk is dat communicatie in de zakelijke doelgroep niet hetzelfde werkt als bij B2C. Inclusief makkelijk te absorberen slideshow.

http://www.swocc.nl/activiteit/boekpresentatie-merken-in-b2b/?utm_source=SWOCC+Nieuws&utm_campaign=0c9696940d-SWOCC_Nieuws_Januari_2015&utm_medium=email&utm_term=0_0d78f7c9a6-0c9696940d-316574961

« Terug naar overzicht

Twitter

Zoeken

Direct inloggen

Inloggen/aanmelden