Insights over decision makers

Doelstelling

Doelstelling                

DMS staat al jaren synoniem voor kennis over decision makers in Nederland. De kernactiviteit is de Decision Makers Survey, het bereiksonderzoek in Nederland dat het mediagedrag van zakelijke beslissers compleet in kaart brengt. Het onderzoek levert bereikcijfers over alle kanalen (naast print / digitale replica’s ook websites, apps, social media platformen, radiozenders en een TV zender) waarop de belangrijkste titels voor zakelijke beslissers actief zijn.

Decision makers nemen via steeds meer (media) informatie tot zich. Naast papier en online spelen evenementen, content, podcasts en social media een groeiende rol. Door hun drukke bestaan en de vele keuzes die ze moeten maken, wordt het daarom steeds moeilijker deze doelgroep goed te bereiken. DMS wil dan ook met haar activiteiten communicatie naar en met zakelijke beslissers verbeteren, door deze effectiever en relevanter te maken voor de doelgroep, en daarmee waste en irritatie te voorkomen. 

Voor vragen over DMS of als u uw mediamerken zou willen laten meten, kunt u zich richten tot nom@nommedia.nl.

Twitter

Zoeken