Doelstelling

DMS, Kenniscentrum Zakelijke Beslissers, stelt zich ten doel de kennis over decision makers in Nederland te vergroten en te verspreiden, via deze website, Twitter (@DMSb2b), LinkedIN (volg company Stichting DMS), bijeenkomsten en whitepapers. Een van de kernactiviteiten is de Decision Makers Survey, het bereiksonderzoek in Nederland dat het mediagedrag van zakelijke beslissers compleet in kaart brengt. Het onderzoek levert bereikcijfers over alle kanalen (naast print / digitale replica’s ook websites, apps, social, radio, TV en events) waarop de belangrijkste titels voor zakelijke beslissers actief zijn.

Zakelijke beslissers nemen via steeds meer (media) informatie tot zich. Naast papier en online spelen evenementen, smartphones, tablets en social media een groeiende rol. Door hun drukke bestaan en de vele keuzes die ze moeten maken, wordt het daarom steeds moeilijker deze doelgroep goed te bereiken. DMS wil dan ook met haar activiteiten communicatie naar en met zakelijke beslissers verbeteren, door deze effectiever en relevanter te maken voor de doelgroep, en daarmee waste en irritatie te voorkomen.

U kunt zich tot DMS richten voor support bij inhoudelijke vragen, voor deskresearch over de doelgroep, maar ook voor een mogelijke ad hoc herondervraging op de DMS doelgroep voor bijvoorbeeld extra doelgroepkenmerken of effectenonderzoek.